22 aug. 2012

Yeah BuddyBuddy

Hej halla i lingonskogen

Det har ar ett inlagg som egentligen skulle postats i sondags men jag tog namligen slut pa mitt internet *hehe, tittar pa for mycket lillabloggen* och fick nytt idag, yey! Nu ar det i allafall onsdagkvall och jag har varit ledig sen i mandags, efter min bild lektion som slutade 9.40. Det ar namligen examweek i min skola just nu vilket betyder att alla yr 11, 12 och 13 sitter under den har veckan och gor massor utav prov i alla mojliga amnen. Vi som inte behover nagra betyg/credits harifran slipper darfor sitta proven vilket betyder att vi far studieledigt, examleave som det kallas har. HARLIGT. Typiskt nog sa lyckas jag alltid bli sjuk nar man ar ledig. Hela familjen forutom Aino ar faktiskt sma sjuka, hostar och har sig. Jag ar bara lite forkyld men stackars Anette tappade rosten i flera dagar. Nackdelen med stora familjer, sjukdomen bara snurrar runt och runt haha.

En rolig grej som forrvirrar mig ar hur min vardfamilj kallar medicin for Drugs, sa lite kul ar det nar min vardpappa och vardmamma hoppar runt i huset och hostar fram: I need DRUUUGS. hehe...crack up :L.

Nej men jag bjuder pa lite bilder tagna i Lordags da jag och Aino gick och satte oss i en park och tog det lugnt samtidigt som vi at countdown choklad.livet♥ (forutom att countdown choklad inte smakar gott alls om man jamfor det med hederlig marabou) Parkn ligger ca 10 minuter fran varat hus och det ar Martons officiella Rugby Field, aven om den knappt anvands.  
















Nedan visas en bildserie om varfor marabou ar ytterst onskad









Foresten vill ni veta en rolig grej, nasta vecka aker jag och min sports performance class ( Jag, Rebekka och Aino, resten killar haha) pa snowboardtrip wehooo, so excited! Vi ska aka med vara skolvans upp till en vulkan som man faktiskt kan aka snowboard pa. Ett tag sag det ut som att vi inte skulle kunna aka eftersom vulkanen hade ett utbrot for mindre en an mand sen men nu ser det ut som att vi kommer ivag! 

Fred ut 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar