19 aug. 2012

Ainos Birthday 11th of August


Den 11 Augusti var det Ainos fodelsedag, det firade hela familjen med pizzamys och tarta. Vi borjade dock dagen med att ga upp klockan 7 for att aka ner till Wilson park och spela fotbollsmatch vi vann 8-0 tror jag haha det var ett tag sen.

Mitt hemmapysslade masterverk till Aino (stulen fra Aino)
Ainos B-day presents (ocksa stulen) 
Aven om det var Ainos fodelsedag sa var vi tvungna att gora klart vara "costumes" sa vi satte oss ner allihopa och pysslade lite. Haha jag skulle fixa ihop ett par anglavingar till min fallna angel kostym, men jag hade kopt for lite fjadrar och det slutade med att allt forutom en liten del av vingen var tackt av svarta fjadrar. Som tur var kom Karen over med massor utav pafagelfjadrar som jag kunde anvanda. Samtidigt som vi gjorde vara kostymer satt Jag och Aino och at glass.
Aino ater glass direkt ur paketet medan vi pysslar ihop vara costumes pa hennes fodelsedag haha
Varldens basta vardsystrar Aino och Yuki har det sa himla roligt ihop med er!
fjaaaader
Riktiga pafagelfjadrar jag fick av snalla Karen 
Bild pa mina halvfardiga vingar till costumepartyt, kan tyvar inte bjuda pa en bild pa de fardiga vingarna,  var tvungen att vika ihop dem eftersom de tog sa mycket plats haha.

Som sagt pa kvallen samlades hela familjen for att ga ut och ata pizza sen akte vi hem igen for Anette och Damian hade kopt varldens godaste tarta. 
Haha en halvbra bild med blixt, min vardmamma barandes pa tartan

Haha Aino forsoker blasa ut ljusen
Ainos tarta, en gudagava for en glassalskare som jag.  (glass tarta med hallon, bjornbar och massor med choklad)

Efter tartan och allt sa kom Rebekka over till oss sa vi kunde gora oss i ordning tillsammans innan Staceys costume party. Det var en jatterolig dag/kvall.

Bilderna nedan ar ocksa stulna fran Ainos blogg  


Yuki, Rebekka och Jag innan costumepartyt
VARLDENS FINASTE CHEYOR

Jag har inte gjort ett inlagg pa lange och det ber jag om ursakt for, har bara haft sa mycket att gora (eller for att jag inte orkat satta mig vid datorn eftersom jag hellre lyssnar pa musik och chillar med le vardsyskon) nej men arligt talat sa gar tiden just nu valdigt fort, kanns som att jag knappt varit har en vecka.

Forlat for ett halvdaligt inlagg, detta ar hastigt ihopslangt innan jag ska ga och sova. Skriver mer imorgon for jag ar namligen ledig nastan hela nasta vecka hihi, forklarar senare.

Fred ut 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar