25 aug. 2012

Somewhere over the Rainbow?

Nu ar det sondagkvall och jag sitter i datorrummet  i min syster Saras stickade troja som jag snodde (hon vbar sa snall och lanade ut den till mig, man kan ju saga att hon lanar hela min garderob i tio mander eller nagot.)med mig haha den ar underbar. Idag har jag inte gjort mycket forutom att stada koket som jag gor varje sondag sa har jag mest legat i min sang, lyssnat pa musik, smsat, redigerat bilder och atit vindruvor.

Helgen har gatt himlans fort och imorgon ar det skola som vanligt igen, eller i alla fall i tva dagar. pa onsdag aker som sagt jag, Aino, Matt, Rebekka + hela sport performance klassen upp till bergen (vulkanen)for att leva livet och aka lite brada. Jag langtar massor.

Bjuder pa lite bilder av vad jag och Aino gjorde i fredags, vi gick och kopte plastskedar och glass for att sedan ga ut och satta oss ner pa en bank och bara pratade medan vi at glass. Glassen har ar sa sjukt god, smakar som allt bra i varlden samlat i en forpackning, haha. Sen ser den ju for god ut ocksa! Vi at tills vi trodde att vi skulle spricka sen slangde vi plastskedarna, halkade i en lerig backe och gick hem. Det ar sa kul att Aino har samma konstiga humor som mig haha.






Fred ut 

1 kommentar:

  1. SV: Aw tack kuusinen! Fattaru att de var två år sedan jag berättade om Timmybooi?
    Visst är bilden på osss så otroligt sexig?
    ÅÅÅH GLASS!!!! ps. jag har fortfarande inte fått ditt brev.. löve

    SvaraRadera