23 aug. 2012

A la ikea

Hej igen, igar lagade som sagt jag och Aino middag, kottbullar med potatismos blev det.  Jag har aldrig sett sa mycket kottbullar pa en och samma gang (forutom pa julafton da), jag antar att det blir sa nar det ar en familj pa nio personer (dar 5 ar killar) som ska ata. Kul var det i alla fall och alla verkade tycka att det var jattegott, jag och Aino var sa oroliga over om det skulle smaka ackligt haha. 

Idag sa ar det fredag och vi ska bara ta det lugnt och kanske till och med gora lite laxor, vem vet. Matt och Zach ska laga lasange till middag ikvall kan bli spannande, blir sakert toppen bra!

Borjar kanna mig friskare nu, ar inte alls lika forkyld langre. Skont! vill ju inte vara sjuk pa Snowboard campen. 









Blev ett kort inlagg ville bara dela med mig av att jag inte eldade upp huset nar vi lagade mat, aven om det blev lite disigt i koket haha stod med en handduk och flaktade. Nu ska jag snart ga till mitt rum och spela lite gitarr, skriver formodligen ett till inlagg idag, tankte beratta lite om skolan och sant... Tjing Fling



Fred ut 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar