6 mars 2013

Aussie

Vet inte om det fortfarande finns nagon som kollar in pa min blogg, har ju inte uppdaterat pa over tva manader men det hander sa mycket annat runt omkring mig vilket gor att det kanns mindre intressant att blogga. Sa jag ber om ursakt for det. Sa mycket har hant sedan mitt senaste inlagg och att borja rabbla upp allt jag gjort sen den 25 december kanns lite smatrakigt sadar, det far bli nagon annan dag. Kan ta och slanga upp massor med bilder. 

Forra veckan hade vi i alla fall Athletics day i skolan, en idrottsdag fast man klar sig i sina house colours och har massa school spirit och hejar pa medan alla kampar pa! Det var hur kul som helst, aven om jag larde mig att varken discus, shotput eller highjump ar nagot som jag ska satsa pa i framtiden.


Den harliga personen i blatt ar min Sport Science teacher, sa underbart rolig. Om ni undrar varfor min tanktop ar helt dyngsur och jag ser ut som om jag blivit doppad i en pool sa ar det Ethan, Jacob, Shaun och Jakes fortjanst, de tyckte att det skulle vara lite kul att tomma en vattendunk over mig. Japp. 



Tycker valdigt mycket om de har tjejerna, sa harliga!
Jakester and I










Trivs sa himla bra just nu och kan knappt forsta att jag bara har lite mer an en manad kvar har i Nya Zealand. Aven om jag vill hem och bara krama om alla dar hemma sa vill jag verkligen inte lamna allt har. Kanns som om den perfekta losningen vore att jag kunde flyga over min fina familj och vanner hit och bara lata oss alla bo har. Har verkligen fatt vannen och minnen for livet och det kommer bli otroligt svart att saga hejda. 

Men nagot som ar sa galet roligt att jag knappt kan vanta ar att klockan 7 imorgon bitti sa aker jag och den harliga pinglan pa bilden nedan, tillsammans med varan underbara vardfamilj till Australia!! Herregud trodde aldrig att jag skulle fa chansen att ens lamna Europa innan jag fyllt 25 fast nu sitter jag har i kiwiland och har precis packat min resvaska for att nege mig till Oz. Can't wait sager jag bara. Kan inte forsta att min vardfamilj tar med oss till Nya Zeeland...har fatt prova pa sa mycket mer har an jag nagonsin kunnat vanta mig! 


Kommer hem pa mandag natt och dagen darfefter fyller jag 18...herregud borjar bli old. Kommer fortfarande spendera min tid med att hoppa i jumping castles, aka till aventyrsbad, titta pa Disney pixar filmer och ata godis med mina kompisar haha. Nar jag kommer hem fran Oz sa ska jag forsoka ladda upp massor med bilder.

Tjing Fling Badring

1 kommentar:

  1. AMEN FYFAAAAN VA COOLT!!!!! Hoppas att du får det underbart i Australien och säg hej till en koala åt mig!!!!!! :D:D:D:D:D

    SvaraRadera