2 dec. 2012

Hej hopp

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg så här på morgonen.

Just nu ligger jag i sängen och har precis vaknat, tro det eller ej men klockan är 07.35 och jag vaknade av mig själv, sommarlov och allt haha.😊 behövde vakna tidigt idag ändå eftersom jag och Aino ska åka in till Palmy över dagen för att avklara lite julhandling/presenter och saker till våran resa vi snart ska åka på. Det är så svårt att bestämma vad jag vill ge till alla i julklapp för jag vill ge något som de verkligen behöver, får klura lite på den, istället kanske jag hittar ett par nya shorts till mig själv *hehe

Igår spenderade vi dagen me att städa ur poolen och flytta över ett rum till ett annat rum. Mat har flyttat in i Yukis gamla rum, datorrummet är nu i Mats rum och i datorrummet är det nu ett inomhus *gym* haha kanske dags för mig att börja göra lite mer exercise så att jag inte behöver special beställa liftkran och dubbelsäte på planet när jag ska fara hem. Nej men i alla fall bra blev det.

Nu ska jag gå och äta lite frukost innan jag måste göra mig i ordning och hoppa in i bilen mot Palmy!

Fred Ut Amigos

3 kommentarer:

  1. Har aldrig sett dig så vacker! Nästan en liten tår i ögat...

    Hälsningar din POWER HOMIE.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min power homie, detta gor mig sa valdans glag, forsokte fa till den dar "jag ar sexig utan att forsoka-looken" <3 miss ya

      Radera
  2. Men det var precis dom vibbarna jag utav bilden! Saknar dig också!!!

    SvaraRadera