30 nov. 2012

Efter cirka 2 manader, I am back. Jag har inte bloggat pa hur lange somhelst, jag vet. Men nu ska det bli andring pa det. Har haft valdigt mycket att gora och har inte riktigt haft tiden till att blogga eller jo det har jag, mest lathet. Jag har haft sa mycket att beratta, nar jag da inte skriver om det pa en gang sa byggs det bara pa med massor av saker som jag vill visa for er. Planerar att lagga upp ett riktig langt inlagg nagon gang snart och bara skriva om allt skoj jag har gjort den senaste tiden for just nu har jag lite brattom da jag snart ska ivag och traffa den har fina tjejen.

Vi ska ha filmdag och bara chilla i solen. Men lite snabbt kan jag ju bara meddela att har ar vart jag spenderat mycket av min tid de senaste dagarna, se nedan hahaha.



 Kanon mysigt med fint vader och massor utav sol, hoppas att det fortsatter vara sa bra vader! Sa jo jag har det valdigt bra, aven om jag saknar er dar hemma massor. Bert, Julmust, mammas hemmagjorda pizza...livet.

Dock sa akte varldens finaste vardsyster hem igar, sa hela familjen har varit lite nedstamd...Det ar svart att forsta att hon inte bor har med oss langre, utan att hon nu sitter hemma i Japan.
 Verkligen den mest genomsnalla manniskan jag traffat, kommer att sakna Yuki-Boo :) sa himla mycket. Igar morse klev vi upp 4.30 for att sedan packa in Yukis vaskor i bilen och hela familjen bege oss mot Palmy's flygplats. Vi var dar vid sextiden, och nar Yuki skulle checka in sitt bagage var vi tvugna att packa om hennes vaskor eftersom den ena var alldeles for tungt packad, 11kg i handbagage som max far vaga 7kg haha. Men allt gick bra och alla vaskor kom med pa planet.

Nar vi satt dar och vantade pa planet sa visste inte Yuki om att Steph, Rhianna, Sophie och Tayla hade planerat att komma och saga goodbye sa nar vi sitter dar och pratar och vantar sa kommer de in med en skylt de hade gjort. Yukis facial expression var priceless hela hennes ansikte los upp. Sen blev allt sorgligt nar de oppnade upp for pastigning pa hennes plan. Efter mycket tarar och kramar sa sa vi alla hejda.


Nej usch det ar mycket varre att saga hejda till nagon som aker ivag, fyy vad jag kommer att sakna Yuki <3

Men i alla fall nu maste jag avrunda for jag ar redan sen till att mota upp Rhianna!
Fred Ut amigos

2 kommentarer:

  1. Efterlängtat inlägg, yeä! (Men jag ska väl inte säga så mycket, hur ofta uppdaterar jag min blogg? Hehe)
    Roligt att få se lite bilder på dina vänner och så där borta, höra vad du har för dig. Ser fram emot att läsa mer sen. Kärlek till dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej mysis! Jag tycker verkligen att du bor blogga mer, tittar ju in pa din blogg varje dag :)

      Radera