30 juli 2012

Rum Rum Rum

Nu ar det mandag igen och det ar dags for skola dock sa kanns inte skoldagarna har lika jobbiga eftersom man borjar 8.35 varje dag och sen slutar 15.05 alla dagar forutom tisdagar da man slutar 14.05. Dessutom sa ar allt har fortfarande valdigt nytt sa det ar inte riktigt lika jobbigt, hehe. 
Kan gora ett inlagg om hur skolan fungerar lite senare.

Har ar i alla fall lite bilder pa mitt limegrona rum.


Garderoben

Det har satt pa anslags tavlan forsta dagen vi flyttade in.
Ainos sang, vi delar rum tills att Zach flyttat till Japan
Min sang
Sneakpeak pa min skoluniform, tankte lagga upp lite bilder senare under veckan.
Min fina fotovagg som jag satte upp haromdagen.
Stadat? haha


Trivs faktiskt valdig bra och rummet ar galet stort.

Skriver mer imorgon for nu maste jag ga och sova

Fred ut<3


6 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att se! Limegrönt måste ju kännas hemma? Haha, tänker på ditt fina rum hos din padre.
    Kul att du har satt upp bilderna också <3
    PUSS

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAahaha kanner mig sa dalig som svarar nu cirka en manad senare men men <3 haha mitt snorgrona rum hos pappa, minnen! hehe

      Radera
  2. Åh vad mysigt det verkar! Ser ut som den bilden som syns mest är den på dig och mig, jag ser ju helt mongo ut men whatever. Fett stolt!^^ <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite sent men ja den bilden ar faktiskt storst hihi<3 OCH JA MIN ALLDELES EGNA (Harrypotterstyle)WALK IN CLOSET!

      Radera
  3. Plus att om du klämmer in dig i garderoben kan du ju kalla det en walk in closet! Love you!

    SvaraRadera