Kan inte förstå att det nu kommer gå mer än ett år innan vi alla 4 ses tillsammans igen. Vi träffades i alla fall för en sista gång igår kväll mycket skratt och tårar blev det. tackförattdufinnsskypeochandrarandomkommunikationshjälpmedel.
![]() |
| Finaste. |
4 dagar kvar nu.
Fr3d ut.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar