Den 14 juni slutade jag skolan, sen har jag haft fullt upp med att ha sommarlov= träffa finaste vännerna, sola, bada, åka båt, skjutsat varandra på vingliga cyklar, ätit pizza på bryggan, dansat, spelat gitarr och sjungit högt och falskt.
![]() |
| Bild tagen från fialottas blogg |
![]() |
| Snodd från ansiktsboken. Fred ut amigas |


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar