3 juni 2012

This puzzle's falling into place

Nu i helgen har jag tagit det sjukt galet lugnt, dock känns inte som jag vilat upp mig alls trots att jag fick en dag extra ledigt i fredags pågrund av att 3:orna i min skola tog studenten. Åh herre, man kan säga att jag var avundsjuk, tänk känslan att springa ut genom dörrarna på den där skolan och säga ingen mer Svenska med Monis. 3år, 3år är det kvar tills det att jag får ta studenten, för alla andra är det 2, men min anledning gör det så värt det.

Men helgen har spenderats med att servera på en studentskiva tillsammans med Linnea del Tullis min beste. Sen har jag mest umgåtts med Klarisen, tittat på pinsamma det gör ont i magen filmer, ätit jordgubbar + allt annat som inte är nyttigt. Har också tittat på mästarnas mästare med familjen, sicken festprisse man är. Allt för att slippa ta tag i den där sista historia uppgiften uäächhs.

Längtar tillbaka till sommaren 2011 med festivalminnen, stickor i fötterna, musik, fotbollsbränna, cykelturer i regnet, fotostunder, kvällsbad, gitarr och marrsshmelloowwws framför brasan på bryggan, försenade nattbussar som åker genom Leksand stad + åka förlångt och gå hem, allt annat sånt där skoj som har med sommaren att göra.















Minnen 

2 kommentarer:

  1. Åh vad du är underbar vännen! Vart så himla glad för din kommentar! Helt rätt, skit samma, jag fick ju iaf godkännt:P Mamma läste igenom min uppsats och hon sa att det inte va så bra flyt och att jag använde mycket men mm.. Så den va nog inte så bra trots allt xD Whatever! Nu taggar vi sommar! Det knöt sig i magen när jag lästa alla somriga och roliga grejer vi måste hitta på! Knöt sig för att jag längtar så sjukt mycket! 6 skoldagar kvar nu sen kan vi vinka hejdå till tegelstenen och monis! :P
    Du är bäst! Gjorde min dag :D <3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är allt bra du! tack för hjälpen med visum, snart är det sommar snart är det sommar snart är det sommar snart är det sommar snart är det sommar snart är det sommar snart är det sommar snart är det sommar snart är det sommar snart är det sommar snart är det sommar Whoot whoooy

      Radera