4 juni 2012

Warm Blood


 Nu sitter jag här en måndagskväll och bara bläddrar igenom album med massor utav gamla bilder, herregud vilka fina människor jag har runt omkring mig. Jag har svårt att förstå att jag faktiskt bestämt mig att lämna alle desse fine gossar i 10 månader. Det finns nämligen vänner och så finns det VÄNNER. Vänner är sådana som alltid finns där för dig, underbart snälla människor som alltid får dig att le, tröstar dig om du är ledsen, har mysiga filmkvällar med dig o.s.v helt fantastiska personer helt enkelt. VÄNNER å andra sidan är de människorna som istället för att trösta dig säger åt dig att rycka upp dig, sätter ditt liv i rullning igen, de får dig inte heller bara att le utan de får dig att ligga på golvet och kvida av skratt, ni vet sånt här riktigt "om jag skrattar en sekund till så tror jag att min käke kommer att lossna skratt." VÄNNER kan se i dina ögon om något är fel. Om ni skulle träffas om 50år så skulle ni fortfarande bete er som om det var senast igår ni levde rövare! (schnidigt ordval)

Jag har haft turen att få några sådana riktigt riktiga VÄNNER och jag har ingen aning om hur jag ska överleva utan er!

 Här passar jag på att slänga in ett par bilder från en mys helg med några fina flickor.
Hippiehårgrejsmedmassoravvitablommorpåhej.

Världens Finaste Fanis

LATTE-MINEN - svårslagen <3 

Storstaaan

Hej min underbaring
vacker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar