19 maj 2012

16.15

Okej lycka. Jag har nu fått veta exakta datumet för min resa till New Zealand. Den 9 Juli klockan 16.15 så ska jag befinna mig på ett plan mot Auckland. Jag har vetat om det här ett bra tag nu men jag har inte orkat blogga eftersom det varit så himla mycket i skolan och livet har bara varit. Har inte haft tid helt enkelt, men nu ska jag i alla fall försöka blogga mer regelbundet (haha).

Nu är det inte långt kvar, när jag skriver det här inlägget..02.45 en lördagsnatt/ söndagsmorgon är det 50 dagar kvar. När jag tänker på det här blir jag både otroligt lycklig och exalterad men även rädd och nervös. Tänk dig 10 månader på andra sidan jordklotet.  Än så länge vet jag inte ens vart jag kommer att bo under mitt utbytesår, det ända jag är helt säker på är att tiden kommer spenderas någonstans i Nya Zeeland, specifik information, eller? Ärlig talat så är jag chockad över att jag ens får åka, tack Mami och Papi för att ni är sådanna myspäääron whoop whoop.

Nej nu ska EmmySlemmy sova, imorgon blir det intervju/möte angående lite extrajobb på en studentmottagning önska mig lycka till!



Bilden på mig här ovanför är tagen utav Linnea min fina kompis som också ska åka på utbytesår, fast till USA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar