30 maj 2012

Moments will keep us moving.

Har lite små panik, idag är det mindre än 40 dagar kvar! Jag som inte ens börjat med mina visum papper, de ligger på mitt skrivbord och bara stirrar på mig. Borde ta tag i dem snart, det får bli imorgon...tror jag. 

Nu när jag kommer närmre och närmre mitt avresedatum så känner jag hur nervs jag börjar bli, tänk om allt blir katastrof och skolan är alldeles försvår. Har sett fram emot det här så otroligt mycket, att åka till NZ har varit en dröm i flera år och nu när det verkligen kommer att bli av så börjar nerverna komma fram. Får bara hoppas på det bästa och se till att försöka göra dessa 10 månaderna så bra som möjligt.

Jag har suttit och googlat som en liten galning för att hitta information och om jag ska dra slutsatser av det jag läser så känns det som om de flesta i Nya Zeeland är ganska trötta på utbytesstudenter...hehe synd för här kommer en till! 

På tal om ingenting så om det finns någon annan trevlig galning som tänkt flyga flygplan i cirkuuus 32 timmar med avresa den 9 Juli så kan ni ju höra av er, vore nämligen kalaskul! 

Fred ut!

Inte mina bilder, hittade läckerbitarna på google, men tänkte ge er (och mig) något att sukta efter haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar