22 mars 2012

Don't cry child, you've got so much more to live for.

Sitter i min säng och kan inte sova, det har blivit en vana att bara sitta och fundera sent in på den långa natten. Fundera över livet och hur komplicerat vackert det faktiskt kan vara. Ibland blir det så underbart att det nästan gör ont och ibland så gör det ont för att det är så fruktansvärt. Komplicerat. 


Idag har jag bara njutit av vårsolen med min fina vän sofia
 

Sen har jag även gått på bio med härliga Klara...Hungergames, men jag tänker inte berätta om handlingen spoiler ju.


Även om skolan och allt är jobbigt nu, många beslut som ska fattas och tusentals tankar som fladdrar runt i huvudet så tröstar jag mig med att det snart är sommar. 
 

Sena sommarkvällar vid vattnet. livet. 


Don't cry child, you've got something I would die for and if it comes to the rain just be glad you'll smile again. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar