12 mars 2012

Sytton år och kalas

Tjing fling badring.

Just i detta ögonblick när jag sitter här och skriver så är det mindre än 45 minuter kvar av denna dagen. Mindre än 45 min kvar av 12 mars. Nästa gång det är 12 mars så kommer jag förmodligen att sitta någonstans på andra sidan jordklotet. Rättare sagt 32 timmars flyg ifrån Sverige, Nya Zeeland. 

Idag är det alltså min födelsedag, dagen då vi firar att just jag föddes. Finfint. Jag har haft en toppen fin födelsedag med mina underbara vänner släkt och famlij! (Tack beezta Klara för att du kom och åt tacos och glass med mig) 

Pengar till Nya Zealand kassan, smycken, en kompakt system kamera, en listbok, en chokladboll, kramar, kärlek och allt annat underbart som livet ibland ger en.

Tack alla underbara människor som finns runt omkring mig och gör att varje dag känns som om det skulle kunna vara en födelsedag, ni gör mitt liv till ett enda stort kalas puss på er! 


Titta vad jag fick av underbar Fialotta, kortet är fantastiskt roligt vill jag bara tillägga. 


Första bilden är lånad från min vackra och underbara vän sofias blogg; cityandcolor.blogg.se

Bilder på vad jag fick kommer förmodligen upp imorgon pöss pöss! 

1 kommentar:

  1. Hej världens finaste Emmylouis!
    Jag gillar din blogg starkt, ville bara säga det. Tycker att du och jag ska bli riktiga PRO's på att blogga och länka till varandra och skriva "oh loook, here's my BFF" (på ett väldigt brittiskt/australiensiskt sätt)
    Du är en såndär som person som gör varje dag till ett kalas. Innan detta blir alldeles för osammanhängande ska jag bara säga: I love you m8! PUSS

    SvaraRadera